
Cookies
Blue Partners jsme založili v roce 2005 se záměrem nabídnout zákazníkům IT služby jako ucelený soubor nástrojů, které jednoznačně a měřitelně podpoří jejich bezpečnost a růst.
Provádíme audity a transformaci podnikových informačních systémů a řízení celé IT infrastruktury malých i velkých firem a institucí. Vyvíjíme webové aplikace pro podporu procesů řízení. Nabízíme profesionální podporu řízení projektů tvorby a rozvoje informačních technologií. Zajišťujeme podporu manažerských rozhodnutí při plánování investic do technologií IT s doložením údaje a faktů.
Jednatel
Architekt, analytik, PM, ISMS lead auditor
Auditor
ISMS lead auditor, dokumentace, PM
Vedoucí vývoje
Architekt, analytik, PM-PRINCE2, development, agilní vývoj
Šéftechnik
Správa serverů a desktopů, bezpečnost
Senior developer
Programování, databáze, bezpečnost
Infrastrukturní specialista
Windows, Linux, virtualizace, VPN, zálohování, dohled
Zabýváme se vším, co má vliv na spolehlivost, výkon, bezpečnost a náklady IT v podnicích a organizacích. Nabízíme profesionální podporu provozu i rozvoje informačních technologií a procesů s nimi spojených. Zvyšujeme kvalitu manažerských rozhodnutí při plánování investic.
Jsme držitelem osvědčení NBÚ č. 001683 Důvěrné (vznik).
Naši lidé jsou držiteli jednoho nebo více certifikátů:
Přinášíme užitek hned i v dlouhodobé perspektivě.
Nevnucujeme zbytná nebo příliš drahá řešení.
Máme šikovné lidi s širokým záběrem znalostí a zkušeností.
Otevřeně říkáme, co si myslíme.
Říkáme to jenom vám. Jinak jsme naprosto diskrétní.
Důvěrná znalost řešené problematiky
Srozumitelné informace o smyslu, průběhu a ceně prací
Profesionalita, loajalita a diskrétnost našich dlouholetých zaměstnanců
Korektní a vstřícné jednání
Jsme držiteli osvědčení NBÚ č. 001683 Důvěrné. Lidé, kteří přijdou do styku s vašimi daty, jsou prověřeni min. 10letým zaměstnaneckým poměrem u Blue Partners. Při práci s citlivými údaji se striktně řídíme zákony a našimi vnitřními předpisy.
Termíny držíme. Pokud se to výjimečně nedaří, včas vás informujeme o důvodech i důsledcích. V rámci servisních kontraktů definujeme čas odezvy (kdy zahájíme zásah) a čas obnovy (kdy dokončíme zásah). Statistika hlásí dodržení 98 % stanovených lhůt.
Před zahájením projektu předložíme kvalifikovaný odhad termínů a cen.
Uzavřeme smlouvu o dílo, příp. i NDA smlouvu.
Ceny jsou smluvní.
Práce účtujeme dohodnutým způsobem, nejčastěji platbou za definovaný výstup nebo průběžným účtováním vykázaných prací.