Blue Partners jsme založili v roce 2005 se záměrem nabídnout zákazníkům IT služby jako ucelený soubor nástrojů, které jednoznačně a měřitelně podpoří jejich bezpečnost a růst.
Provádíme audity a transformaci podnikových informačních systémů a řízení celé IT infrastruktury malých i velkých firem a institucí. Vyvíjíme webové aplikace pro podporu procesů řízení. Nabízíme profesionální podporu řízení projektů tvorby a rozvoje informačních technologií. Zajišťujeme podporu manažerských rozhodnutí při plánování investic do technologií IT s doložením údaje a faktů.
Tomáš Veselý
Jednatel Architekt, analytik, PM, ISMS lead auditor
"IT je pro mnohé manažery strašák, a my se jim nedivíme. Otevírá labyrint problémů a povinností, kterým nerozumějí a rozumět nemusí. Přitom jsou jím ovlivněni skoro ve všem, čemu rozumějí a rozumět musí. To je důvod, proč jsme před lety založili Blue Partners. Komunitu lidí, kteří vám IT služby nejen poskytnou, ale i zasadí do manažerských souvislostí. Rozumíme IT i vaší touze rozhodovat o IT podle potřeb vašeho byznysu. Snad si tedy rozumíme navzájem."
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Analytická
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketingová
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.