Správa IT na ZŠ a MŠ Ohradní v Praze 4

Základní škola nedostávala kvalitní IT služby. To se s příchodem Blue Partners změnilo a vše funguje jak na drátku.
  1. < Jiné příklady z praxe

Správa IT na ZŠ a MŠ Ohradní

2018

Náš klient

Základní škola a Mateřská škola na Praze 4 o velikosti 1000 žáků, 90 učitelů, 161 počítačů.

Potřeba klienta

  • Fungující IT za rozumné peníze
  • Rychlá reakce IT na požadavky
  • Všichni žáci mají své přihlášení
  • Postupná digitalizace podkladových materiálů
  • Provozování systému Bakaláři

Jak projekt probíhal

Spolupráce začala auditem GDPR, přičemž byla zjištěna nespokojenost ZŠ se stávajícím IT technikem. Následně jsme provedli základní hodnocení (test) IT, které se zaměřovalo na provoz, bezpečnost, řízení, organizaci IT a personální bezpečnost. Výsledky testu jsme předložili vedení školy a nabídli jsme jim zpracování základní dokumentace systémů a další doporučené činnosti ke zlepšení celkové spokojenosti s IT. Před prázdninami jsme se s vedením školy domluvili na kompletním outsourcingu správy IT. Během prázdnin i zbytku roku začala postupná transformace.

Potřebné změny v rámci transformace outsourcingu IT:

  • Byla vyměněna většina PC za nové, přičemž byla navržena nová image pro efektivnější nasazování.
  • Postupná transformace dat do cloudu M365 (OneDrive, MS Teams, SharePoint), která se při nástupu koronaviru ukázala jako správná, protože škola byla schopna ihned poskytovat vzdálenou výuku včetně sdílení materiálů.
  • Náhrada nevyhovujících projektorů za velkoplošné obrazovky (učitelé nepoužívají papírovou přípravu, vše je digitalizováno)
  • Zlepšení zabezpečení (nasazení VPN serveru, centrální správa PC i mimo síť školy pomocí ESET ERA)
  • Modernizace datových sítí, obnova kabeláže, redukce aktivních prvků

Náročnost pro klienta

  • Čas na formulaci zadání a převzetí práce (jednotky hodin měsíčně)
  • Čas na ohlášení závady (minuty měsíčně)
  • Diskuse o navrhovaných zlepšeních (jednotky hodin / kvartál)

Klíčové přínosy očima klienta

  • Garance funkčního IT
  • Rychlá reakce na požadavky
  • Snadná komunikace, lidský přístup
  • Odbornost řešení IT problematiky
  • Známé náklady na IT i potřeby IT
  • Komplexní služby nejen v oblasti outsourcingu IT

Přehled hlavních služeb zajišťované v rámci outsourcingu IT:

  • Bakaláři a vše okolo správy studia – IIS a SQL server
  • sdílení souborů a uživatelské identity – server AD, FileShare
  • tiskový server MyQ (centrální správa tisku)
  • ověření uživatelských identit pro office365 – ADFS
  • centrální správa aktualizací - WSUS
  • připojení na vzdálenou plochu - RDS
  • bezpečnost – ESET
  • bezpečné připojení – OpenVPN server
  • zálohování dat – Synology Backup
  • řízení sítě – Cisco Meraki
  • telefony – Cisco IP ústředna
  • správa kamerového systému
  • instalace a správa dveřního a docházkového systému

Řešené potřeby

Související služby

Outsourcing správy IT | Správa IT

Zajistěte IT provoz vaší organizace bez personálních starostí. Máte vlastní IT oddělení, které nestíhá? Podpoříme ho. Nemáte své ajťáky? Nahradíme je. Spolupráci zakládáme na korektnosti, odbornosti, osobním kontaktu a srozumitelné komunikaci.

Další příklady z praxe

Audit IT na největší soukromé škole

Provedli jsme audit IT řízení na největší soukromé škole v ČR. Proč je vhodné si udělat základní nezávislý audit IT řízení?

Top manažeři
IT manažeři
Kontakt

Co můžeme udělat pro vás?